Neem contact op!

Stichting Alternatieve Relatiebemiddeling

Meld je aan bij Zafanja door een mail te sturen naar zafanja@stichtingsar.nl.

Seks zonder drempels bij de SAR

Ieder mens heeft behoefte aan warmte en intimiteit. Stichting Alternatieve Relatiebemiddeling (SAR) helpt mensen met een lichamelijke of verstandelijke beperking. Zij bemiddelt professionals die tegen betaling intimiteit en seks verzorgen. Deze vorm van zorg is nog onbekend en er rust een groot taboe op. Tijd om het taboe te doorbreken en drempels weg te nemen!

Wat is seksuele dienstverlening? Wie komt er naar je toe? Wat gebeurt er tijdens een afspraak? Hoe regel je dat? Kom kennismaken met de mensen van de SAR op zaterdag 23 maart in Utrecht. En neem je begeleider mee als je dat wilt. De SAR-coördinator zal samen met een dienstverlener over de SAR vertellen en je vragen beantwoorden. Ook zal een ervaringsdeskundige iets vertellen over zijn ervaringen met de SAR.

De Wilg is de beste plek om elkaar te ontmoeten. De Wilg heeft geen drempels en is toegankelijk voor mensen in een rolstoel.

Meld je aan bij Zafanja door een mail te sturen naar zafanja@stichtingsar.nl. Vraag je begeleider als je hulp nodig hebt bij het aanmelden. Ook kan je haar mailen als je vragen hebt over de middag.

De Wilg, Mecklenburglaan 3-5, Utrecht

Zaterdag 23 maart van 1 tot 3 uur

€5,- met een kopje koffie of thee, betalen bij de deur. Neem kleingeld mee als je een extra drankje wilt.

Mensen met een beperking, begeleiders, andere belangstellenden

Waar?

Wanneer?