Neem contact op!

Stichting Alternatieve Relatiebemiddeling

(placeholder)

STEUN DE MISSIE VAN DE SAR

De SAR is in 1982 gestart in 'Het Dorp' (Arnhem) door bewoners met een lichamelijke beperking. De SAR staat voor Stichting Alternatieve Relatiebemiddeling. De SAR is het enige niet-commerciële bemiddelingsbureau van seksuele diensten voor mensen met een beperking in Nederland.

De SAR ziet het als haar missie te zorgen voor een veilige en betaalbare seksuele beleving voor mensen met een beperking. Daarnaast wil de SAR het maatschappelijk taboe rond handicap en seksualiteit verder doorbreken. Ook deelt zij graag haar kennis over seksualiteitsbeleving door mensen met een beperking met zorg- en onderwijsinstellingen in de vorm van gastlessen.

Wil jij de SAR helpen deze doelen te bereiken? Dat kan!

Word dienstverlener of bestuurslid

Overweeg je de missie van de SAR te versterken als dienstverlener of als bestuurslid? Wij komen graag met je in contact! Bel of mail ons gerust. Voor meer informatie over betaalde en vrijwillige functies bij de SAR verwijzen je graag naar Vacatures.

Steun de SAR financieel

De SAR ontvangt geen subsidie. Cliënten betalen kennismakingsgesprekken en bezoeken rechtstreeks aan de dienstverlener. Om de exploitatiekosten van de stichting te kunnen dekken en het voortbestaan van de SAR te garanderen, is financiële steun van andere partijen zeer welkom! Bel of mail ons voor meer informatie.

Boek een gastles

De SAR deelt graag haar kennis over seksualiteitsbeleving door mensen met een beperking. Wij verzorgen gastlessen voor onderwijs- en zorginstellingen. Ook andere organisaties en bedrijven die zich aangesproken voelen door onze missie en meer willen weten, kunnen een beroep doen op de SAR. Neem contact met ons op, dan bespreken we de mogelijkheden en zullen we een passende aanbieding doen.

Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd in de diensten van de SAR?

Contact formulier

Vul het contactformulier in en wij sturen je informatie toe. Daarna nemen wij graag contact met je op.

.Steun de missie

STEUN DE MISSIE VAN DE SAR